Tråkiga saker och roliga saker:)

Hur kan det finnas något så genomtråkigt som bokföring - jag får rysningar i hela kroppen och mitt huvud värker!! Min ängel i detta sammanhang är Barbro som kommer och hjälper mig men ibland så känns det faktiskt helt hopplöst.....fast det finns alltid ett ljus i tunneln och idag så slog vi våra kloka huvuden ihop och lyckades lösa alla problem! Bravo:) så nu lämnar jag arbetet och ger mig ut i solen!



Som ni förstår av bilderna från fjällen så hade vi det underbart. Tänk att träffa på så trevliga vänner på ett helt vanligt jobb på en advokatbyrå och att vi dessutom tycker så mycket om varandra att vi fortsätter att träffas, det är häftigt och jag känner mig lyckligt lottad!

Nu till helgen så måste jag och maken ut till stugan och fixa med husbilen samtidigt så börjar jag få resfeber för vår underbara resa till Kreta som bär av stapeln nästa torsdag och dessutom så har jag flyttfeber:)) tokig som jag är så har jag dessutom bokat in en tjejkväll hemma hos mig när jag kommer hem från Kreta men det är ju bara roliga saker som jag har framför mig så egentligen är det inget att oroa sig för - jag är bara lite hispig av mig!!

 VI SKA NJUTA ♥

Så här kommer jag att fara som ett skållat troll fram och tillbaka och tillbaka och fram....det är tur att jag inte har ont efter besvär:) maken blir trött av att se mig!!!!

 Mitt i allt så får jag mitt lystmäte och ha en trevlig kväll med kära vänner ♥

LIVET VERKAR FAKTISKT TOPPEN NÄR MAN TÄNKER EFTER:)) vad vore livet utan vänner ...... 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0