Long time no see....

Oj. det var visst fyra dagar sedan jag bloggade - vart har dessa dagar tagit vägen?? Har haft en perfekt vecka på jobbet och vår GI-bantning går bara bra. Jag ägnar mycken tid i köket så att vi får god och nyttig mat både till lunch och middag men det är KUL:) I veckan har vi ätit gryta med stuvad vitkål, mögelostfyllda biffar med blomkålspuré, blomkåls- och broccoligratäng m.m. Jag har inte varit sötsugen och inte längtat efter mackor & Juice som jag har levt på i hela mitt liv - jag är grymt förvånad men överlycklig!!



Jag har gått ner 5 kg och det känns fantastiskt. Vi känner oss piggare och gladare:))

Idag ska Per spela sponsorgolf här på Norrmjöle GK och jag ska gå med som caddy!!!! De bjuder även på middag så då slipper jag stå i köket idag, perfekt!

Jag håller också tummarna för att Emily ska få en ny lägenhet. Jag har haft henne på kö hos Bostaden i snart 7 år och äntligen har hon kommit upp i kön för att få en lägenhet centralt. Hon är på andra plats för en superfin stor etta med alkov mitt i stan med balkong. Jag håller alla tummar jag har för att den som står på första plats tackar nej så att hon får den!!!!



Dessutom så har hon ett jobb där hon är omtyckt och goda vänner runt om sig:) Jag är så stolt över henne att mitt mammahjärta svämmar över ♥

HA EN UNDERBAR FREDAG.....KRAM TILL ER ALLA !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0