Ljuset i tunneln!

Jajamen - då har jag klarat av 6 dagars fasta, det är faktiskt helt otroligt. Jag är så stolt och imponerad över mig själv att jag håller på att spricka:)) Jag är känd för att påbörja massor av saker men jag fullföljer det aldrig men nu hade jag gett mig den på att jag skulle klara det och det gjorde jag. Jag har dessutom inte rökt och vi har nu varit alkoholfria i två veckor - sug på den pastillen!!!! Fortsättning följer också med rökning och alkoholm ........

                 

Jag var glad då jag vägde mig innan fastan började men det var inte riktigt sant - vilket jag också misstänkte. Vågen stod lutande och visade fel 3 kg så min startvikt var 79,5 kg men imorse så vägde jag 75,2 så det var ju positivt å andra sidan.

Idag har vi fortsatt med vårt örtte och fick äta lite yoghurt, hälsomål. rivet äpple och ett fikon till frukost - inte så gott som jag trodde men men det var ju lite tuggmotstånd iaf, till lunch fick vi potatis- och löksoppa som jag gjorde iordning igårkväll och som faktiskt var riktigt riktigt god. Nu ska jag iväg och handa för till middag blir det antingen blomkåls- eller palsternacksgratäng:)) I morgon fortsätter upptrappningen som idag men på fredag så får vi lyxa till oss med vanlig mat - eller GI lagad mat......jag vill ha makens köttfärssås, sallad och lite fullkornspasta och därmed basta!!!

 KRAM FRÅN MIG ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat!! :)) Såå duktiga!! :))

2010-09-01 @ 22:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0