Livet på en pinne!!!!

♥Ibland känns pinnen smal och bräcklig men andra dagar som en riktigt rejäl timmerstock:))) När man känner sig lite krasslig och sjuk så blir allt så mycket jobbigare och livet känns så sprött...igårkväll var jag inte pigg men jag kämpade på men började typ gråta för ingenting:(( Det gick turligt nog över och så fick jag låna Julias dator för att lägga upp lite fina bilder från Kreta men herregud så dålig jag vara på att fixa detta eftersom hon har en Mac - det gick hur långsamt som helst och jag kände mig som ett jäkla HAMMEL:)) men några fina bilder blev det allt ♥


Det här är Hannes som i julas iklädde sig rollen som Cimon (han i förra Paradise Hotel) som var både min och Hannes favorit - alla kategorier - i förra omgången. I går började en ny omgång av Paradise hotel men det kändes lite halvtrist men skam den som ger sig, det blir nog bättre!!!

Ikväll är det tisdag och ridning men jag orkar verkligen inte fara å rida, måste hem och vila mig i form för att orka med jobb, packning och flytt! Trist men samtidigt är det ju inte bra att träna då man är förkyld så det är nog bara att krypa ner i soffan och vänta på att den spännande fotbollsmatchen skall gå av stapeln i kväll mot och i Holland, Jag är ju inte särskilt sportig och fotboll har jag aldrig spelat men det är sjukt kul med landslaget!!!!

 Lite sorgsen men himla söt bild! Det kan faktiskt vara just som bilden beskriver att man försöker att säga och visa att man älskar sina nära och kära men de hör inte riktigt och då blir man faktiskt lite ledsen:( Man vill kanske inte alltid skrika det högt men ibland så måste man!!!

HA EN RIKTIGT BRA KVÄLL OCH HEJA SVERIGE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0