Kreta 2010

Nu kommer några bilder utan några närmare kommentarer från Julias dator/kamera:) NJUT!!!

Julia och ego i början av veckan:)

Min favoritpizza (skinka, ananas, banan och curry) och den var underbar, så god att jag åt den två kvällar i rad:))) tokigt men gott!!

Mina underbaraste - Love U ♥

En drink sitter bra i solen:))

Lycklig:)



Fina Emily på Gramvousa:)

Fina Julia på stranden i Balos Bay:)

Nu har jag tagit lite bilder för att visa er ett axplock av vår underbara semester på Kreta. Jag är så lycklig, glad och stolt över mina flickor som ger mig en sådan glädje i livet! Tack för att ni berikar mitt liv!

PUSS och  KRAM // Stoltaste mamman i världen


Kommentarer
Postat av: Anna

Underbara bilder! :)

2010-10-12 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0