Förkyld.....

Hade en underbar fredagkväll i goda vänners lag! Vänner är det bästa som finns och ett särskilt tack till min kära svägerska Lena som fick allt att bli möjligt:) Tyvärr var Lena sjuk men det kan inte vara möjligt att hon lyckats smitta mig för inkubationstiden för förkylning måste vara längre än 12 timmar:) Nu är jag iaf förkyld igen!!! Jag fattar inte detta men det är bara att trycka i sig Enchinaguard och Kan Jang, alvedon m.m. för jag VÄGRAR och har INTE TID att vara sjuk!!!!!!!!!


Så snart jag kan så ska jag lägga upp fler bilder från Kreta - Julia har tagit underbara bilder med sin kamera......

KRAM TILL ER ALLA MINA VÄNNER!






Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det går mycket förkylningar nu :(

Men bra att du proppar i dig lite av varje så du håller dig någorlunda på benen iallafall! :)

2010-10-11 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0