Djur är kärlek!

Att ha djur i ett hem är kärlek♥ De ger så oerhört mycket tillbaka och nu har vi förmånen att för en liten tid ha alla tre katterna hos oss och de har så kul med varandra att det är en fröjd att iakta dem. Zigge är väl måttligt glad men han har ju sin lilla hörna att krypa in i och så får han ju lite andrum när vi går till jobbet!

 Zigge min fina trogna vän som aldrig skulle göra en fluga förnär eller jag har faktiskt funderat vad han skulle göra om någon skulle göra mig illa! Då tror jag nog att han skulle göra vad han kunde för att hjälpa mig:)

Söta Leo är busen i djurfamiljen. Han hittar alltid på något lite hyss och ska vara överallt och kolla:) Nu har han drivit Julia till vansinne eftersom han klättrar på hennes skrivbord för att slicka på hennes skolfoto, fullständigt obegripligt men det måste vara något medel som lockar honom!!!

Isaak är gosedjuret som har en underbar personlighet och tillgivenhet men han har också sina små hyss för sig. Han har också hållit Julia vaken i natt genom att välta hennes papperskorg och rota runt:)) Hon var inte glad på katterna i morse!!!

Nessie verkar faktiskt också trivas hos oss nu och det gör mig så glad!!

Nu skall jag avsluta med en bild som jag fick idag via mail. Det är en isbjörn som sökte kontakt med hundar och tänk hur kärlek kan uppstå:) Så underbart !!! Ha en bra dag!

 Såååååååå mysigt!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härliga djur! :)

Och oj så jag tycker om Zigge! Hundar är ingen favorit för mig, men Zigge <3

2010-11-23 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0