Back in town:)

Som ni förstått av mina mobilbloggning från Malta så har vi haft det underbart. Vi bodde på ett underbart lyxigt hotell som t.o.m. hade mousserande vin till frukost och våra sängar var så sköna att man kände sig som prinsessan på ärten:) men nu är vi åter i verkligheten och om man är ute och reser mycket så får man jobba lite hårdare när man är hemma!!!! Nu har vi kommit oss igenom posthögarna på jobbet och börjat få ordning på lägenheten så ikväll kanske det finns utrymme för lite extra trevligt fredagsmys!! Maken jobbar som en dåre så jag ska försöka att hitta på något lite extra gott till honom ikväll♥



Jag måste bara berätta en till sak om Malta och det har med bilden ovan att göra! Sista dagen så åkte jag, Eva, Lars och en advokat som heter Peter med Victor Bonello ut till Monte Kristo - en helt sanslös vingård m.m. som inte går att återge i ord! Efter rundturen på vingården så åkte vi till Victors farmhouse som får en att tänka på familjen Addams:) Här har vi gjort egen fårost som Victor nu kontrollerar att den är färdig! Vi blev bjudna på massor av ost, frukt, bruchetta, kex m.m. och för att inte tala om VIN i mängder och Kontraband vilket var en härlig upplevelse! Vi var också på rundtur bland alla djur och det vill inte säga lite......det var de underbara hästarna, zebror, åsnor, ugglor, falkar, apor, ozelot m.m m.m - helt makalöst, går inte att förklara för någon men det är helt enkelt fantastiskt att ha fått vara där igen! Det var Victor som var med oss och seglade till Sicilien, by the way:))

Nu ska jag försöka att jobba lite och sedan planera inför helgen!

Hare gott allesammans och ha en underbar helg tillsammans ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Så härlig resa! :) Och angående dagen och väntan på fredagsmys och middagen, väntar man på något gott så.... ;)

2010-11-12 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0