1:à advent 2010!! -18 grader, iväg till tä...

img_0321 (MMS)

1:à advent 2010!! -18 grader, iväg till täfteböle för att hämta släpvagn hos bussiga Barbro, till Emily där Stickan var på plats!! Vi började med att bära ner de stora sakerna som vi bar in i vårt förråd, Börje kom också efter att ha varit på en kul mc-fest igår:-) tillbaka till emilys lägenhet och nu lastade vi släpet fullt med resterande bohag ! Jag och Per körde släpet till vårt garage där det får vila tills på tisdag då emy får nycklarna till sin nya lägenhet! Maken for på hockey och x-et hem för vila, jag och tjejerna grovstädade ur lägenheten men när jag kommer ut till bilen så är det någon blådåre som kört på vår bil och inte gett sig till känna!!! Hur kan man göra så??? Vi åkte iaf till mormor som bjöd på en underbar adventsmiddag - oj så trevligt och gott det var, nu soffläge:-) i morgon måndag igen!! Trevlig advent!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var inte jag=)

2010-11-30 @ 09:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0