Tidsnöd:)

Jag har varit i enorm tidsnöd - tiden räcker inte till på långa vägar och jag har tyvärr inte prioriterat bloggandet!! Sorry - mina trogna läsare.

Nu sitter jag på kontoret och gör det sista innan vi skall fara och sedan måste jag åka hem och packa för att kl 18.00 åka ut till Alvik. Nu drar vi iväg på ett äventyr! Vi flyger till Malta och kommer att vara där i 2 dagar för att sedan åka ut med båten på de stora vattnen och ankra på Sicilien! Vi stannar nog där några dagar och sedan ska vi bege oss tillbaka till Malta. Jag kan ingenting om segling men jag vet hur man sköter service så det får bli mitt arbete. Det känns oerhört spännande och det kommer att bli en resa att minnas för livet. Vädret verkar toppen 20-23 grader varmt och SOL:)))))

jag hoppas att jag kommer att kunna delge er underbara bilder när jag kommer hem! Vi är åter i Sverige den 16 maj 2010!

KRAM TILL ER ALLA OCH HOPPAS ATT SOLEN KOMMER:))


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Hoppas att ni får det underbart o avkopplande på ert äventyr. Må solen skina över er o kramis:)))

2010-05-05 @ 15:14:35
Postat av: Ebbis

Hej Maria!! Ha det sååååå kul på resan!!!!!!

För det tänker jag ha på min resa :) Glöm INTE flytvästen :p

När ni kommer hem, ja då är jag i Alanya. Så vi hörs efter den 27 maj. Kram från mej...

2010-05-07 @ 13:57:34
URL: http://metrobloggen.se/sibbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0