Godis är gott

Jag har både salt- och sockerbrist efter resan :) eller kanske inte men jag är så sjukt sugen på ALLT! Jag som tänkte försöka att hålla igen nu inför sommaren men jag vet inte om det kommer att fungera - jag har så himla dålig karaktär!!!!!



Men jag lovar och svär att jag aldrig aldrig skulle kunna käka upp den här underbart söta marsipanbebisen:)) visst är den helt fantastisk?

Nu åter till jobbet - idag har jag det lite lugnare här på kontoret, maken jobbar som en tok och har ett riktigt jobbigt case idag och imorgon så min uppgift är att stötta upp honom med lite positiv energi och kanske en god middag ikväll!

Hare gott - idag är det inte lika varmt ute vilket är en stor fördel för mig här på jobbet!  KRAM

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kämpar också på men det är inte lätt.. är ju alldeles för gott ;)



Helt otroligt hur man kan göra såna figurer! Nästan äckligt verklig :)

2010-05-19 @ 09:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0