Stugan!

http://www.dejneokejne.se/static/sv/10/

Ni måste bara gå in på ovanstående länk och titta på vårt "stug"-projekt! Vi har anlitat de goda vännerna Danne, Leena och Kåre till att göra om köket, sovrummet och hallen! Tänk bara att komma på att sätta sjökort på innerdörrarna - det är så otroligt läckert!

Vi har ett problem: ska man verkligen fortsätta att kalla stugan för stugan??? Vi kan ju inte säga som i Stockholm att vi ska till landet men vad ska man säga?? Norrmjöle?? eller vad........

Vi längtar som bara den på att bänkskivan ska komma så att allt kan bli klart och att vi kan njuta av att komma ut och städa, inreda och njuta ♥



Det är så mysigt och nu kommer allt att bli upphöjt till världsklass:)

Imorgon åker vi till Stockholm - Per ska på ett polisförhör där på måndagmorgon. Vi passar på att bjuda ut min käraste syster och svåger med barn på middag i Stockholm och syrran hade hört att Rolfs kök var bra (www.rolfskok.se) skulle vara bra så jag ringde dit och bokade bord - vilket enormt trevligt bemötande i telefon, man blir glad redan innan man ens har kommit dit:) Ska också passa på att ägna måndagen åt att gå i inredningsbutiker och hitta lite roliga, snygga saker som vi kan använda till att förgylla "stugan"..........

Ha en underbar lördagkväll - jag ägnar den åt att se Körslaget:)

KRAM TILL ER ALLA // Marran


Kommentarer
Postat av: Laptop Mormor

Hallå där!!

Sååååå fint ni har " på landet/ in das villa/su casa/in the cabin in Norrmjöle you know " :)

Håller med dej...jag har försökt att komma på ett passande namn på vårt ställe som vi har efter Rovågersvägen vid havet...Nu när jag såg bilden på ert ställe blir jag SÅÅÅ sugen på att det ska bli juni så vi får flytta ut till stugan.Så roligt att åka till huvudstaden å gå omkring å kolla på inrednings grejer...ryms man i nån extra väska??

Hoppas att ni får det jättekul nu när ni är därnere. Själv så ska jag till käftis i morgon å göra den sista(förhoppningsvis)operationen suck.

Ha det bäst!! Kram från mej...

2010-03-28 @ 09:52:41
URL: http://metrobloggen.se/sibbe
Postat av: Laptop Mormor

ÅÅÅ jag som hade skrivit en jättlång kommentar..suck!!

Det verkar som om den bara försvann..shit!!

Ja iaf. så ville jag bara säga att sååå fint ni har det i huset/the cabin/zu casa i Norrmjöle.Sen så önskar jag er en trevlig resa å ha det så bra!!

Kram från mej...

2010-03-28 @ 10:00:52
URL: http://metrobloggen.se/sibbe
Postat av: Laptop Mormor

Va är kommentaren borta?? Shit åxå..grrr

Men iaf. ha det så kul i S-holm å njut av den goda maten. Å du!! vilket ställe ni har i Norrmjöle,,jättemysigt ju...

Kram från mej...

2010-03-28 @ 10:03:50
URL: http://metrobloggen.se/sibbe
Postat av: skogsmulle

Hallå!!! Vi har bott i Bölebo snart 8 år. Kämpar att inte kalla de stugan.Vi får hjälpas åt att hitta ett nytt ord:))Hoppas ni får en härlig vistelse i huvudstaden. Kramis

2010-03-28 @ 16:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0