Sköna söndag:)

Nu kan man mobilblogga och det passar mig som handen i handsken - vilket jag utgår från att ni märkt under helgen:) Tyvärr kan man inte skriva någon rubrik men det känns ändå som ett otroligt enkelt sätt att kommunicera på bloggen där jag faktiskt kan få ge uttryck för mitt liv så ofta som jag vill! Jag försöker att undvika att uppdatera min status för ofta på Facebook - det känns som att det bara blir för mycket - men ändå har jag ofta så mycket som jag vill delge och detta var ju just anledningen till att jag startade en blogg:)
Det bästa med att blogga är just det att jag får skriva av mig saker som jag upplevt eller tycker och så älskar jag verkligen att hitta bilder som passar eller som delger vad som hänt i mitt liv. Jag som alltid älskat att skriva dagbok och hålla på med bilder har verkligen hittat mitt forum:) men det får inte bli ett tvång utan det måste göras med glädje och kärlek...............och idag var det kärleksväder ute ♥:



Tyvärr så har jag ont i ryggen och både jag och Per var lite slitna idag då vi fick besök av kära Brita och Mats igårkväll - det var sååååååååå trevligt med musik, surr och dans men oj vad tiden gick:) så vi njöt stillsamt av det underbara vädret och det räckte så bra...........sedan var det också bra sport på tv:n som höll oss sysselsatta. Vi hade planerat att gå på båten och äta söndagsstek men så blev vi lite lata och bestämde oss för att äta hemma och vad blev det då för kulinariskt?????????? Ibland är det enklaste det godaste: Köttbullar i brunsås med makens goda potatismos, lingonsylt för Per och ketchup för mig - det var smaskens och satt som en smäck för oss båda!

Nu är Julia åter - hon är också lite trött - och allt är i sin ordning igen. Jag ska ta en sista prommis med Zigge och sedan ska jag knyta mig med antingen söndagsfilmen eller också Måns Kallendofts (jag tror han heter så) första bok Midvinterblod som verkar mycket lovande!!

Nya tag med positiva tankar laddas inför kommande veckas jobb ♥♥ KRAMIS ♥♥

Marran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0