No subject1

img_0322 (MMS)

Jag älskar djur eller kanske inte alla ( det finns djur som jag faktiskt hatar )..... Men hundar och katter har mitt hjärta vart jag än är i världen:) här på bilden är tre hundar som fanns på stranden vid en fantastisk restaurang som vår chaufför körde oss till då vi var på utflykt till big buddah. Utsikten var fantastisk men som vanligt har jag svårt att äta upp maten:) jag kan ju då inte låta bli att erbjuda mina rester till dessa sötnosar och det blev ju succé;) jag vet inte om ägarna till stället var så nöjda men jag och hundarna var överens!!! Idag är vädret gudomligt men min ryggvärk förhindrar promenader men jag har ändå njutit av solen och hjälpt gulliga Emily till jobbet! Ta vara på varandra // XO XO solstrålen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0