Längtan efter min familj!



Vissa dagar så längtar jag så otroligt mycket efter mina syskon och deras familj att det gör ont i hjärtat! Det är så otroligt trist ibland att vi bor så långt ifrån varandra men samtigt är det så att då vi ses då umgås vi verkligen med varandra under flera dagar och har det så fantastiskt tillsammans. Det är så underbart att kusinerna är så tajta med varandra och älskar att hänga med varandra fast det spänner över åldrarna mellan 11 och 23 år:) Det är faktiskt också jobbigt att vi inte har någon övrig släkt här i Västerbotten speciellt då man närmar sig högtider som nu då påsken står för dörren! Jag älskar verkligen julen men påsken är en helt onödig högtid för mig. Jag har aldrig varit för att byta gardiner eller sätta upp kycklingar här och där men jag gillar fortfarande att ge påskägg så det kommer det att bli:) Det kommer också att bli en påskmiddag med familjen men jag hade önskat att det hade varit möjligt att vara i stugan men bänkskivan till köket hinner inte komma så det är omöjligt att det blir klart men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:)

Om det är någon som är intresserad av att se hur det går med köket, hallen och sovrummet i stugan så gå in på Danne och Kåres hemsida där man kan följa vårt projekt:

http://www.dejneokejne.se

I övrigt så önskar jag alla en fortsatt bra vecka - nu är måndagen gjord så det är bara att tuffa på så kommer snart fredagen med stormsteg ♥

Storasyster Maria



Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Du får glädjas åt att ni har härlig kvalitetstid tillsammans när ni träffas. Men jag förstår att du saknar dom.

2010-03-23 @ 17:12:36
Postat av: Maria

Tack Lena och jag har ju Er:)

2010-03-23 @ 22:58:19
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0