Kuddar:)

Vi har varsin dunkudde i sängen och jätteköna täcken tillsammans med en underbar säng men det räcker ju egentligen inte med en kudde var utan till detta har vi en hel del väldigt dåliga kuddar! Jag har inte tänkt på detta så noga men idag var jag med Emily på en tur och då påminde hon mig om att våra kuddar verkligen är dåliga:( Hon har ju bott hos oss i 14 dagar så hon vet. Sagt och gjort då vi var på Hemtex så blev det inköp av 4 nya kuddar; 2 verkligen bra kuddar och 2 mellanbra! Jag längtar nu att luta mitt trötta huvud mot min nya kudde och jag känner verkligen hur skönt jag kommer att vila i natt:)



I övrigt har dagen varit full av aktivitet på jobbet - jag kan ibland inte fatta hur mycket vi har att göra men samtidigt är ju det helt fantastiskt:) Pers ärenden är lätta att sköta - bara man passar de tider som vi gäller överklaganden m.m. och dessa har vi aldrig missat! Det är däremot tvistemål, personskaderegleringar m.m som har en förmåga att all post kommer samtigt och massor av brev måste skrivas och det är inte det lättaste när man har ont i ryggen men jag fick ordentligt mycke gjort idag så nu känns det som att jag har koll på läget igen!!! Ska försöka att få resten gjort imorgon så är jag helt upp-to-date med min arbetsbörda:)


Det var nu 2 veckor sedan som jag satt på båten och njöt av en härlig tur till Phi Phi Island och redan har solbrännan falnat. Tänk att jag kämpade så för att få färg på min lekamen och så bara efter några veckor så är bara hälften kvar och knappt någon har hunnit se den så passa på nu att se hur brun jag faktiskt var:))

SOV GOTT MINA KÄRA VÄNNER -
jag ska kika på American Idol samtidigt som jag sjunker ner i min nya kudde : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0