Idag hade jag verkligen mentalt och teoret...

img_0262 (MMS)

Idag hade jag verkligen mentalt och teoretiskt förberett mig på att kvällen skulle ägnas tillsammans med Julia och hennes fördjupningsarbete om imperialismen!!! Jag hade nästan ångest över hur jag skulle orka men när jag kom hem så var fina Olle här och nu behövdes inte mammas hjälp utan ungdomarna klarar allt själv !!! Fattar ni hur nöjd jag är :)))))) jag kunde slänga mig i soffan efter det att jag utfodrat familjen med hemmagjord pizza -mums.... Halv 8 hos mig är ett av mina absoluta favoritprogram och den här vecka är det ett härligt gäng från Stockholm ! Nu ligger jag i sovrummet med gossiga Leo, hör ungdomarna skratta och plugga, maken ser på hockey......ja det blev en skön avkopplande onsdagkväll:)) lovely .... Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0