Vi har tagit studenten:) fy fan vad vi är ...

img_0525 (MMS)

Vi har tagit studenten:) fy fan vad vi är bra!! Idag var den stora studentdagen och jag hade första parkett från kontoret! Underbar glädje och mina känslor & tankar går till Emily som klarat sig så bra efter studenten; jag är så stolt över henne att mitt hjärta svämmar över!!! Julia gick nu ut första året i gymnasiet med toppenbra betyg och har en livsstil & umgänge som gör mig lugn och lycklig! Studenten gör en mamma sentimental .....om två år ska Julia ta studenten; det är bäst att börja ladda med näsdukar redan nu:D // kramizar


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Maria,, mitt hjärta svämmar också över.....kommer så väl ihåg när våra tre barn tog studenten. Man var så glad och stolt. Första gången jag träffade dig var när Peter tagit studenten och vi hade mottagning hemma. Du kom och hämtade Per. Tyckte du verkade va en härlig tjej redan då:))

2010-06-11 @ 13:05:49
Postat av: maria

Tack kära svägerska - jag tyckte detsamma om dig den dagen även om det var lite nervöst att komma upp till er:)) men jag förstod på en gång att ni var underbara vanliga människor:)))))

2010-06-13 @ 22:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0