Solen skiner!

Oj så underbart det är när solen värmer - man blir varm i både kropp och själ:)
Vi hade en underbar helg i Salusand med avkoppling högst på schemat - det var en fläck på solen men i det stora hela så var det bara härligt och som vi sov!!!! Det var något helt sjukt men vi var helt överens om att det var välbehövligt!

Tillbaka i hemmet så kändes det också fantastiskt bra. Per åkte och fixade med garaget för att göra plats åt P1800 som kom idag och jag tog med mig gulliga Emily för att handla upp kylskåpet. På väg in till parkeringen på Rimi så följer en grå volvo efter oss dit jag parkerade och ut ur bilen stiger två poliser som vill göra nykterhets- och körkortskontroll !!! Nog för att jag visste att allt var i sin ordning men känslan av skyldighet kröp in på bara skinnet och så tog det en sådan tid innan de slagit regnumret på bilen och de tog även Emilys personnummer!!! Vi kände oss typ efterlysta!!! När de fick fram att advokatfirman ägde bilen och att allt var i sin ordning så kunde vi alla slappna av och skiljas åt med ett leende på läpparna!!!!

Nu har jag skjutsat Per ut på golfbanan, betalat räkningarna och nu ska jag och Julia ta en promenad ner på stan sedan ska tjejerna iväg på Movie-night på Filmstaden och jag får några timmar för mig själv hemma:) Oj, vad jag skall njuta!

KRAM TILL ER ALLA OCH PASSA PÅ ATT NJUTA AV DET UNDERBARA VÄDRET:)

Kommentarer
Postat av: Yrväder

Hi hi :) Undra om inte Kling å Klang blev en aningen förvånade när det uppdagades att den ägdes av "förövarens" Advokat :)



pussåkram :) Mirre

2010-07-15 @ 02:19:48
URL: http://yrvadretssaga.blogg.se/
Postat av: Marran

De blev väldigt förvånade och såg så roliga ut:)



Kramis

2010-07-15 @ 15:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0