SATC 2

Jag hade aldrig sett den här förkortningen men det jag menar är filmen Sex and the City 2. I söndags så fyllde min älskade Emily 23 år samtidigt som det var morsdag - detta skulle givetvis firas:) Mormor, jag, Julia och Börje åkte hem till Emily där vi uppvaktade henne med en platt-tv (flickebarnet kunde ju inte fortsätta att se på den gamla gamla tjock-tv:n!!) och jag fick en underbar feelgood-påse av mina underbara döttrar som innehöll; Bok, doftljus, korsordstidning, godis och choklad. Jag längtar tills jag har tid att njuta av innehållet:) Tillsammans gick vi på Eurasia och åt där även Isak och Josefin var med. Det var en jättetrevlig kväll som avslutades med att Emily bjöd oss på filmen SATC 2.



Filmen började 21.00 och höll på till halv 12. Jag trodde att jag skulle bli trött men jag kan säga att jag njöt i fulla drag från första till sista minut. Det behövdes varken godis eller dricka utan det var bara att luta sig tillbaka och bli förstklassigt underhållen! Om Du inte sett den - så gå och se den snarast möjligt........fundera också på vem du är av tjejerna:)



Jag har bestämt mig för att jag har en del av alla i mig och det gör mig glad:) men min favorit i filmen och i serien är nog Samanta - så härligt befriande!

Nu har jag jobbat undan här på jobbet och tänker avrunda veckan:) Maken har en förhandling kvar men sedan drar vi ut till stugan igen för att ladda batterierna till nästa vecka.

I morgon LÖRDAG är det familjedag på SURF och jag ska stå och sälja loppisgrejer - det kommer att bli kul! Kom gärna förbi om Du har möjlighet // KRAMAR i massor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0