Maken p1800 börjar på att ta form!! Jag ån...

img_0534 (MMS)

Maken p1800 börjar på att ta form!! Jag ångrar mig djupt att jag inte tog en bild på bilen innan vi lämnade den till dessa trollerikonstnärer i Vännäs! Jag hade inga förhoppningar om detta projekt men nu är det en fröjd att se. Det kommer väl fortfarande att ta hela vintern att fixa inredning och motor men till nästa sommar så blir det garanterat en tur:) ikväll är det arbetsplatsfest och det kommer att bli kul även fast jag är trött redan nu!!!


Kommentarer
Postat av: EmyPemmy

hihi. vad glad man blir av att läsa din blogg lilla mamma :) jag sitter och jobbar. händer i princip inget här och alla utom jag ska väl se fotbollen. ska väl göra middag åt folket om ett tag.



men vilka fina bilder du hade här också. vad ifnt du fått det i stugan och visste inte att ni skulle fixa den där bilen :)



tack förresten för stockholmshelgen. har verkligem varit toppen- du är bäst jag älskar dig. kram

2010-06-20 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0