Jobb, jobb, jobb.....

Just nu är mitt liv bara jobb och vila:) det här är den värsta och mest jobbiga perioden på vårt jobb och min man är populärare än någonsin vilket är jättekul. Han trivs bäst när han är i rätten och jag trivs bra med att vara själv på kontoret men just nu är det riktigt riktigt rörigt för mig. Det är bokslut och jag har "tusen" akter runt om mig och jag tycker att jag sorterar papper hela tiden men högarna verkar inte minska :)


Jag har iaf varit en duktig flicka och fått ner högen med bokföring och idag har Barbro (min bokföringshjälpreda) varit här och gjort sin del så  imorgon är det bara att ta tag i nästa hög och min plan är att högarna skall vara borta till midsommar!!! Då ska vi ta husbilen och koppla av på Salusands camping! Vi ska inte ha någon riktig semester i år heller utan försöker att vara tillgängliga för jobb men det kommer att lugna ner sig drastiskt efter midsommar så det är inget problem. Vi tog ju semester under våren och har  även planerat en semester till hösten så det passar perfekt. Just nu är det ju inte heller någon sommarvärme ute som lockar till sol & bad!

Ha överseende att jag är lite dålig på att uppdatera mig här på bloggen men jag gör så gott jag kan:) Bilderna från segelturen kommer så småningom - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:))

KRAM TILL ER ALLA - här kommer en till gullig bild från mig till Er ♥


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Maria Du är helt underbar:)) Kramis

2010-06-15 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0