semesterdag........så skönt:)

Igår var jag på jobbet alldeles för länge och gjorde bort alla mina dåliga samveten plus bokföringen .... det var en kamp och jag var totalt slut igårkväll. La mig i kattrummet med min iphone och lyssnade på de sommarpratare som jag missat och jag uppmanar er alla att lyssna på Per Holknekt, det var en helt enastående fantastisk berättelse som jag vill att alla ska få ta del av! Jill Johnson var däremot en trist historia men jag gillar henne som person och även hennes musik:)

Idag kände jag mig utvilad när jag vaknade i morse men jag bestämde mig tidigt för att inte gå till jobbet - oj vilket skönt beslut. Jag skjutsade maken till polishuset och sedan åkte jag upp till mamsen och kollade att hennes lägenhet stod kvar, det gjorde den och hon hade inte blivit miljonär (hon trodde det eftersom hon köpt en lott:)))). Väl hemma så tog jag en filt, hunden, katten, ett korsord och en filtallrik och satte mig ute på gräset och njöööt av att göra ingenting. Jag fick supertrevligt sällskap av Julia som kom hem för att äta lunch, gull-fia:) När maken hade lunchrast så tog jag med honom på lunch ute på Norrskensgården i Anumark, mycket trevligt initiativ. Nu har jag småstädat lite och halvlyssnat på dagens sommarpratare som jag måste höra om ikväll för det verkade också en spännande historia trots att han var ekonomiprofessor men han har konstant svartmålade naglar, ni fattar ju - den kombinationen måste man ju få höra fullt ut:)


Som hyllning till maken som sliter på jobbet får han bidra med en härlig bild,  medan jag fick en härlig dag i frihet...jag ska försöka att vara extra snäll mot honom ikväll och hoppas att han slipper sätta på sig kavajen imorgon så att vi kan ha en skön dag tillsammans!

Till sist mina härligaste älskade flickor Emily och Julia, som också jobbar och står i,skall förgylla inlägget för idag:)

Bilden är från vår härliga semesterresa till Turkiet - snart åker vi tre igen:))

KRAM TILL ER ALLA I DET HÄRLIGA SOMMARVÄDRET // Marran

Kommentarer
Postat av: Yrväder

Lite tung dag i dag men som Alltid blir man glad å lugn av Dej å Din blogg Mia :)

Du är räddningen när marken liksom gungar ...

Advokat Nyberg får en stjärna på himlen av Stjärnan :)

Å till små tjejerna Dina ... Lika söt som mamman ;)



pussåkram :) mirre

2010-07-16 @ 14:02:20
URL: http://yrvadretssaga.blogg.se/
Postat av: skogsmulle

Du är för härlig Maria:))Hoppas att ni får en skön helg tillsammans kramis fr mig

2010-07-16 @ 18:15:16
Postat av: Ebbis

Hej Maria!!

Ser att bilden av dina vackra döttrar är tagen i Alanya på Damlatas(cleopatra beach)

När åker ni dit igen? Jag åker i höst, måste ju ner å snusa på min lillkille å den lilla tjejen som ska födas i höst. Ha det bäst!! Kram från mej...

2010-07-29 @ 13:01:36
URL: http://metrobloggen.se/sibbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0