Stjärnorna på slottet

Idag var det ett underbart väder ute och dagen ägnades åt långpromenad i det vackra vädret. Till och med katterna var ute men snön var något väldigt främmande och kallt så utevistelsen blev inte långvarit.........men kul:)

Till middag så gjorde vi blomkåls-och broccoligratäng med bacon och ostsås - det var så himmelskt gott tillsammans med nybakade baguetter!

Kl 20.00 var det dags för ännu ett avsnitt av Stjärnorna på Slottet. Jag har verkligen gillat varje säsong och inte trott att jag skulle upptäcka nya stjärnor. Förra säsongen var jag verkligen "kär" i Peter Stormare och nu har det varit intressant att se vem Björn Ranelid var och Siwan var ju käck som väntat men idag så var det Meg Westergren:

Vad visste jag om henne?? Egentligen ingenting- jo en pigg och glad skådespelerska men att hon var Inga Tidblads dotter och att hon varit gift med Tore Wretman samt att hennes dotter dött alldeles för ung - NEJ, jag hade inte en aning men så fantastisk människa och så härligt att bli överraskad under en timme i TV. Jag är helt begistrad och lycklig över att ha fått dessa insikter och att få dela en timme med denna fantastiska människa:) Stjärnorna på Slottet är verkligen ett jättetrevligt program och med förväntan så får vi väl se om Kjell Bergqvist och Tommy Körberg kan leva upp till dagens program (skulle inte tro det men vem vet???) ........nu väntar en härlig film men jag kan nästan inte sjå mig till nästa lördag:)

  Stjärnkikaren // Marran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0