Snö, snö och ännu mera snö!!

Man får bita sig i tungan så att man inte säger något negativt om snö - vi gjorde ju inget annat i november än gnällde på att vädret var i olag och att vi inte fick någon snö!!! Nu har vi fått så vi tiger och det är inte heller bra - när ska vi människor bli nöjda??? Det ligger förmodligen i vår natur att inte vara nöjda utan allt kan hela tiden bli bättre och jag tror att det är mer ett nordiskt problem än något annat. Jantelagen och herr Luther sitter och gör oss missnöjda och missunsamma så att vi inte vågar glädjas i nuet men en sak vet jag och det är att djur gör oss lyckliga!

Jag kan inte ladda upp de bilder som jag vill men jag återkommer med detta när tekniken vill mig väl - nu vill steken som jag har på spisen att jag skall komma:)))

Anna Maria Söderberg Nyberg will be back soon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0