Skam den som ger sig......


JAG ÄR SJUK!!!!!!!!!!!! Det känns förjäkligt men vad ska man göra - det är bara att bita ihop. Det blir inte bättre för att man gräver ner sig i sängen - Jo, egentligen tror jag det men jag har inte tid!! Idag var det en jävulsk dag på jobbet men det gick ändå på något sätt! Äntligen hemma så var det underbart att det fanns rester i kylskåpet som lätt gick att tillreda för oss:)

Jag funderar faktiskt över hur det kommer sig att våra kära husdjur inte smittas av våra bakterier och inte vi av deras?? För den delen så undrar jag om en hund/katt kan bli sjuk/förkyld - jag har aldrig hört talas om det eller varit med om det - det skulle se ganska lustigt ut:

Hi hi:)

 

NU blir det färskpressade citrusfrukter och en dos med Alvedon - sedan sängen med halv 8 hos mig (under täcket!!))

Nysiga kramar // Hostisen MIa


Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

Krya på dig! Det kan bara bli bättre ;-))

Kram på riskfritt smittoavstånd från kusin Anna-Carin.

2010-01-19 @ 23:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0