Paradise hotel

OK - det kommer ett till inlägg för jag måste erkänna en sak: Jag ser på Paradise Hotel!!!!! Jag började se för att hänga med Julia lite men snabbt blev jag fast i "skiten" och nu är det sjukt spännande......det går inte att förstå men det är faktist så. Det drar ihop sig till upplösningen så nu är det spännande. Min älskade brorsson Hannes är också fast och här måste jag få delge en bild av honom som "Cimon" och vår gulliga gulliga Zigge!

 Så söta att man inte kan få nog - Love U!!!

Så nu ska jag duscha bort hästlukten och planera lite grönsaker/frukt till Paradise......... Katching:-)

P.S. Egentligen tycker jag att Paradise Hotel är ett jäkla skitprogram men jag har sjukt lätt för att fastna i sådana där program så därför är jag fast den här säsongen - jag ska nog aldrig mer se ett sådant där skitprogram .... :) ...men man vet aldrig när det gäller mig !!!! D.S.


Kommentarer
Postat av: Linda

Snygg bild av Cimon och Zigge! Jag har oxå ett erkännande, jag är oxå fast i skiten....

2010-01-13 @ 10:16:05
Postat av: Cimon Söderberg

Cimon <3:)

2010-01-13 @ 17:28:27
Postat av: Per Söderberg

Vilket radarpar...snygg blogg för övrigt. Kan nämna att vi inte har sett röken av Cimon sedan julhelgen, följde han med till Umé måntro?

2010-01-14 @ 14:46:22
Postat av: Maria

Cimon var faktistkt inne och läste min blogg - han kanske bara visar sig för speciella personer:)) <3 Kram

2010-01-14 @ 23:20:23
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0