Nya intryck av nya människor............

Äntligen så fick jag min inspiration och glädje just när jag minst anade det! Satte mig i köket för att äta min köttfärspaj med sallad och kom på att jag skulle se något på tv4 play (har just upptäckt att man kan se hur många program som helst när man vill!!!) och letade men hittade inget som jag egentligen ville se men då slog det mig att jag kan ju kanske se ett avsnitt av "En annan del av Köping"



Vilket fullständigt underbart program!!! Jag känner mig faktiskt helt dum i huvudet som aldrig tidigar har sett detta. Vilka härliga människor, vilka känslor och så fullständigt genomnaturligt. Avsnittet som jag såg handlade bl.a. om att Linda ville prata ut med Mats för att komma vidare i förhållandet och jag håller med Linda - bara man pratar med varandra så blir allt bättre (fast man måste prata med varandra och inte förbi varandra):






Det kanske inte blir precis som man har tänkt sig men det blir så otroligt mycket bättre. Tänk att jag fick min inspiration så snabbt och så oväntat! Jag är så glad - nu skall jag leta upp ännu ett avsnitt som jag kan se - det här kommer jag aldrig mer att missa:) Först måste jag kanske gå ut en tur i vinterkylan med Zigge som suktar efter min uppmärksamhet men sedan så...........eller då kanske det blir halv 8 hos mig - ett program som jag totalt gillar; relationer, människor och mat:)

Prata mera - med varandra:)


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Håller med dig, helt fantastiskt program. Vi har mycket att lära. Kramis o ha en bra helg:)(

2010-01-29 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0