Nedräkning

 Nu vill alla plocka bort julen men jag är inte riktigt beredd än:) Vill behålla allt som lyser så länge som möjligt eftersom det ger mig en sådan under myskänsla och nu kommer jag att behålla allt lysande fram tills dess att det är tvunget att tas bort - alltså 20:a Knut vilket inte är förrän den 13 januari - eller hur?? Den här fina belysta kulan har jag i vardagsrumsfönstret och den är sååååå fin........vill njuta några dagar till men kanske att jag tar bort en tomte eller två innan dess........

 men visst är han fin ? en av mina alla tomtegubbar. Flickorna mina tycker att jag absolut inte får skaffa en tomte till men vad fick jag i julklapp....jo en alldeles förtjusande glittrig tomte av mina hjärtegull:)

Hej Då mina tomtar - tills vi ses igen! Tomtemor.....

P.S. Ikväll tog jag mig faktiskt förmånen att ta ett  långt skönt bubbelbad med ett glas vin och en god bok - otroligt avkopplande om man inte hade haft två katter som satt och tittade på mig och undrade: Är hon riktigt klok??? Lite störande men ändå så otroligt härligt............Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0