Lycklig

Faktum är att jag mår bra av att pressa mig själv till lite smärta:( vilket jag tror att vi alla gör, men såna som jag vet inte riktigt om det förrän man utsätter sig för det :) Problemet är att jag vill men jag har så extremt lång startsträcka.......tanke och handling när det gäller motion har för alltid varit ett problem. Jag vill jättemycket men jag blir extremt lat/bekväm när det kommer till att utföra själva grejen! Men trägen vinner - det går att lära gamla hundar sitta:))) Jag kämpar på............

vilket ger sig uttryck i Morran men ont skall förgås med ont:) Jag vägrar att må dåligt utan själva JAG är att må bra och att sträva efter lycka varje dag!!!

 Carpe Diem / Mia Fia

P.S. Jag kanske kan berätta en god nyhet imorgon..................D.S.


Kommentarer
Postat av: skogsmulle

Ja vad kan ja säga? CARPE DIEM o kramis fr mig

2010-01-15 @ 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0