Livets ljusa sida!

Julen är bortstökad, förkylningen är på bättringsvägen, familjen mår bra och jag känner verkligen att Livet går mot ljusare tider. Nu är det mycket härligt som man har framför sig och jag tycker redan att det känns ljusare på morgonden då jag drar upp rullgardinen kl 07.00!

Nu har åter en vecka gått och det är fredag igen. Brita fyller 50 vilket är fullständigt ofattbart - hon är som konserverad sedan 10 år tillbaka! I morgon lördag har hon Öppet hus och det kommer garanterat att bli en härligt uppsluppen tillställning. Vi i släkten har våra planer men jag vågar nog inte berätta om det här ifall hon skulle gå in och läsa vad jag skrivit:))

Sitter på kontoret och väntar på gubben som måste ta hand om buset i stan men sedan ska vi ut och käka lite eftersom Julia skulle bjuda Olle på pizza hemma så såg hon helst att vi kom hem lite senare:))

Ha en underbar helg på Er alla och så får vi se om jag får lite skrivlust så kikar jag in här med några nya inlägg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0