Jag är rik!!!!



Jag känner mig så otroligt rik för jag har så många omkring mig som jag älskar och som jag vet tycker om mig. Käraste svägerskan Brita fyller 50 år i morgon men hade Öppet Hus i lördags - så trevligt och idag noterade jag att en gammal vän (Lena Högdahl) fyllde 50 år och jag tog mig en tur till hemorten Sävar. Så fantastiskt härligt att återuppleva en gammal vänskap som legat lite på sidan ett bra tag men då man har en gedigen bakgrund tillsammans så kommer vänskapen direkt tillbaka. Fullständigt underbart att på nytt få träffa Lena och Pauls barn igen och deras släktingar som jag delat ett "halvt liv " med.
Jag kände mig så glad och lyckligt så jag passade på att åka förbi mina gamla underbara vänner i Täfteå också - Erik & Ulrika blev minst sagt förvånade när gamla grannen helt plötsligt står i groventrén. Vi försökte att uppdatera varandra snabbt och intensivt - ingen av oss är särskilt tystlåtna:)) Vi beslutade dock att absolut ses snart igen! Vilken underbar dag - jag är glad & lycklig:)

Jag återkommer med mer uppdateringar snarast möjligt men nu är jag helt slut av allt socialt engagemang så jag måste vila hos Julia till Paradise Hotell innan sänghalmen väntar!! Love U All // XOXO - Marran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0