Insnöad:)

Nu kan man känna sig både fysiskt och psykiskt insnöad:-) Vilket herrans snöväder som det kom över oss igår och idag fortsätter snön att trilla ner och riktigt riktigt kallt är det ute. Det är vackert att sitta inne men som hundägare som har nöden ingen lag utan vi måste ut på promenader!! Ibland känner man sig också riktigt psykiskt insnöad - rutinerna är desamma i princip varje dag och samma tankar går runt och mal i min hjärna. Det känns som att det kanske är dags att det händer något nytt som bryter mot den vardagliga rutinen. I och för sig så bröt jag ju faktiskt mot den vanliga rutinen när jag stannade hemma i tisdags och städade (jag hade redan hunnit glömma detta) men det kanske behövs något mer?? Jag ska fundera på om jag kan utveckla mig själv i något avseende eller om jag kan inspireras av något som gör att jag viker av från min norm - det här tål att tänka på!

 När jag nu sökte en bild som skulle beskriva mina tankar så hittade jag denna underbara bild (nedan) som någon genialisk kvinna skapat - sååååååååå kul och ibland så sant:) Stackars stackars män som har så mycket sex i hjärnan, hi hi..



Idag har jag varit synnerligen effektiv på jobbet och grannbyråns advokat hjälpte till att lätta mitt hjärta i ett ärende där jag mått så dåligt!!!

Nu väntar jag på Gulle-Julle som ska komma hit på kontoret och skriva ut lite skolmaterial. Jag fattar faktiskt inte en sak: Varför ska det vara så himla stor skillnad på om man har en mac eller PC och varför kan inte dessa maskiner synkronisera med varandra? Det ställer till med problem men som sagt problem är till för att lösas så jag ska nog hitta på en lösning även på detta problem!

   XO XO // Snögumman :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0