Idag är första dagen på resten av mitt liv........

Ja, det är ju sant och är det inte denna dag man skall fundera över hur 2010 ska bli?? Jo men den här dagen (nyårsdagen) varje år är den dagen då det är legitimt att slappa vilket man då passar på att göra. Inte tusan håller man på att fundera över livets realiteter eller vilka mål man ska för året nääääääääää man slappar och slappar.........jag sov länge, tog en promenad med Zigge och återgick till att lägga mig i ryggläge och se den romantiska komedin "Smekmånad" - gud så härligt att inte ha ett uns dåligt samvete för att man har en slöardag:)) Jag fick dessutom lipa en skvätt på slutet vilket gjorde filmen fullkomlig!!!! Väntar på att Julia ska bli hungrig så att vi äntligen kan gå och köpa en pizza - idag behöver man inte ens laga mat.......det är fullständigt lysande. Dessutom snöar det ute som bara den så inte ens hunden vill vara ute och man kan skjuta upp sina motionsplaner till en annan dag! Nyårsdagen  är verkligen årets bästa dag:))) Men det det vore ju förfärligt trist om alla dagar var som denna - tur att det bara är en enda dag per år!

 Så här upplyst och fint var det inatt vid Rådhuset i Umeå då det hölls tal och därefter tog fyrverkeriet fart som fick konkurrera med ett aldrig sinande snöande men det var mysigt! Tro det eller ej så äntrade jag och maken kön till Harrys och efter många om och men så kom vi in. Jag i värsta finstassen kombinerat med raggsockar och vinterkängor! Det passade perfekt!!!

I morgon är en annan dag och då kommer nya insikter och insatser för att förverkliga 2010 som det bästa året!
KRAM TILL ER ALLA och hoppas att ni också passar på att SLAPPA ordentligt idag för det dröjer ett år till nästa gång:-)

 KRAMBJÖRNSKRAMAR - vi bygger broar med kramar 2010!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0