Godnatt...

Efter en härlig dag , som kändes som en vardag, så har jag lutat min kropp mot soffan och njutit av dels Stjärnorna på Slottet som andra delen av Olycksfågeln! Maken och jag har verkligen olika smak när det gäller tv men som tur är så har vi fler än en tv:)) Björn Ranelid, som jag hade väldigt förutfattade meningar om, kan vara en person som överraskar - jag måste skaffa mig en egen uppfattning om honom. Skall absolut läsa något av honom -behöver bara ett tips om vad????? Nu har John Blund tagit grepp om lägenheten och endast bloggaren är vaken..........men nu så ska jag vika ner mig och fortsätta med min bok - Camilla Ceder (kommer inte riktigt igång men skam den som ger sig!!)

Sov Gott käraste...........Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0