Förlovning

Idag för 7 år sedan slog jag och Per slag i saken och förlovade oss! Vi åt en underbar middag på restaurang Greta som tyvärr inte finns längre. Jag kommer ihåg att det var den godaste middag jag ätit varken förr eller senare! Samtidigt som jag tycker att det känns som igår så känns det också som väldigt länge sedan. Det känns som att jag varit tillsammans med Per i hela mitt liv men det har jag ju inte:))


Kärlek är något helt fantastiskt och att känna det mellan man och kvinna är unikt för varje par. Mina döttrars kärlek kan aldrig någonsin jämföras eftersom den är evig, fullständig och fullständigt oslagbar i alla avseenden men denna dagen handlar det inte om dem utan om den man som jag valt att leva med och som jag älskar! Det är underbart att dela livet med någon som man känner sig hel med men det är faktiskt så att livet/kärleken inte alltid är en dans på rosor och det ska man också bejaka för att kunna lära och gå vidare tillsammans mot ett långt liv tillsammans!

Mannen i mitt liv är han i mitten och mannen nr 2 är han till höger som är min högt älskade lillebror och snyggingen till vänster är min älskade dotter Julia ( alla fotades tillsammans under julhelgen för att skickas till en gemensam vän till dessa tre skönheter )!

Får alltid fruktansvärt dåligt samvete i mitt mammahjärta när jag höjer någon av mina käraste döttrar så för att inte förringa min lika högt älskade dotter så kommer hon också här på en bild!

 



Oj, nu glömde jag bort att den här dagen handlade om Per och vår förlovning:))) Han tittar just nu på Miss Marple och är inte så intresserad av att tala om kärlek så här får han en kärleksnalle av mig.........Puss på Dig älskling (som att han skulle läsa min blogg - näääääää:)))

 Kärlekshälsningar till Alla mina kära och nära // Kärleksmarran


Kommentarer
Postat av: Mattias Tefke

Hjärtliga gratulationer Maria! Så himla vackert skrivet. Jag önskar dig och din familj fortsatt lycka i livet! Kram Mattias

2010-01-04 @ 21:13:13
URL: http://mattiastefke.blogspot.com
Postat av: Mattias Tefke

Hjärtliga gratulationer Maria! Så himla vackert skrivet. Jag önskar dig och din familj fortsatt lycka i livet! Kram Mattias

2010-01-04 @ 21:13:52
URL: http://mattiastefke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0