Dubbelarbete!

Jag har ju mina begränsningar men jag låter mig inte så ofta styras av dem men i morse var jag helt SLUT - det kändes som att jag hade havregrynsgröt i huvudet och min kropp lyder mig inte så jag tog ett kraftfullt beslut: Jag ska inte gå på jobbet idag!!! Jag ska städa!! Tack var den nya moderna tekniken så kan jag sköta telefon, mail och annat via min telefon så jag kan både jobba och vara hemma och rehabilitera mig med städning!! Jag har inte kommit så långt än men jag har äntligen burit ner julsakerna i källlaren, bytt duk i vardagsrummet, fyllt på diskvatten och nu tar jag en paus:) Ikväll har jag ridning på schemat och det känns underbart då kan man släppa alla tankar och bara koncentrera sig på att jag och hästen är ETT. Undrar vilken häst jag får idag??

Oj vilken liten kram det blev idag men det kommer kanske en större vad dagen lider!! Nu åter till skurhinken:)

Kommentarer
Postat av: Kina

Har du hört talas om ordet "vila" min vän :)



Du är makalös !!



Lycka till ikväll



Vi ses

2010-01-26 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0