Dagens tankar!

Idag hände det igen - en dödsolycka i trafiken och nu var det här utanför Umeå. En personbil som av okänd anledning hamnade på fel sida av vägen och frontalkrockade men en lastbil. Jag vet inte om jag vågar skriva mina tankar omkring det här men tyvärr så är det ofta som det händer att en personbil av okänd anledning hamnar på fel sida av vägen just då det kommer en lastbil/långtradare!!! Ni får tänka själv vad jag tänker - vågar inte skriva det rakt ut men det kanske är uppenbart och det är så sorgligt. Givetvis är det väl inte alltid så men sannolikheten verkar trolig!



Jag har även andra tankar idag och det är min förkylning! Jag är inte ofta sjuk (nästan aldrig) och jag har ju nästan aldrig tidigare motionerat. Kan det vara så att dessa två saker hör ihop?? Jag började motionera och min kropp reagerade som en trotsig treåring med att ge mig en förkylning? Jag bara undrar för det verkar ju märkligt med dessa två sammanträffanden:) Jag mår bättre idag, har ingen feber men det kliar fortfarande i näsan och i halsen och kroppen känns seg & tung! Det ser således ut att vara på bättringsvägen men jag får väl fundera på om jag vågar mig på motion igen!!!

Jag vilar på saken men nu ska jag hämta gubben för vi ska ut och köpa 50-årspresent till kära svägerskan Brita som har sin stundande 50-årsdag!!! 50 år - det låter förfärligt gammal men de flesta av mina nära som jag har runt om mig är ju i den åldern och de verkar ju att ta det förvånansvärt bra och ser riktigt pigga ut. Ja, ja - jag har ju några år kvar att komma i form på:)

See you later - alligator:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0