Älskade djur......

Våra husdjur är våra bästa vänner, de är tacksamma och positiva varje dag. Det finns verkligen inte ett ont ord att säga om dem och de ger så mycket tillbaka. Jag älskar verkligen våra fyrbenta vänner;

LEO - han är sååååååå söt och är den som ska vara med överallt (Vart ska sleven va om inte mitt i grytan). Han är nyfiken, glad och ett underbart sällskap! Älskar att ligga i Julias säng och sitta på hennes fönsterbräda och titta ut för att se vad som händer - han missar inget:)

ISAAC - det levande gossedjuret! Han är alltid tillgänglig för att gossa och på natten så är han ett givet inslag i sängen dit han kommer och riktigt gossar in sig bredvid en och då kräver han att man skall mysa med honom:) Han är en riktig livsnjutare men som ibland tittar under lugg och ser så betänksam ut! Han är vår underbara katt som vi delar med Emily!

ZIGGE - sist men inte minst! Han är den snällaste och mest trogna hund som man kan tänka sig. Han är alltid glad, snäll och så otroligt angelägen om att vara vid min sida! Dit jag går så går också han och det värsta han vet är att jag lämnar honom ensam hemma, vilket jag sällan gör och det bästa i livet är att följa med matte och åka bil:))

Jag älskar djur och har alltid gjort så men jag har också en otroligt barnslig passion vilket är gossedjur! Det är en "sorg" för mig att flickorna nu är så stora att jag inte längre kan köpa några men det kommer väl nya tillfällen i framtiden. Som tur är så gillar fortfarande tjejerna att ha framme några av sina djur som jag köpt men inga har slängts utan de finns sparade i fina lådor. En stor favorit för Julia var Simba som följde henne överallt och han finns fortfarande med oss (han är köpt i New York) och han trivs så bra med oss:



Vi behöver kärlek och djuren är en ständig källa till det // Gossedjurshälsningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0