Siffror!!!!

Jag har verkligen förut varit som en byfåne när det gäller siffror; kom ihåg alla möjliga telefonnummer, registreringsnummer, adresser, postnummer m.m. men nu är det som att siffrorna är helt omöjliga att sortera i min hjärna!!! Varje månad kommer Barbro och hjälper mig med bokföringen på jobbet och fastän det är hon som gör jobbet så blir jag på något sätt involverad och jag får typ huvudvärk redan innan hon kommer!!!! Nu har hon varit hos mig på förmiddagen och jag känner mig helt slut i huvudet......men det positiva är att nu behöver vi inte tänka på det här med bokföringssiffror på minst en månad ;-)

 Så här rörigt känns det i mitt huvud!!!!

I vart fall så kom jag på idag att om 20 dagar så är vi i Thailand och vi åker om 19 dagar. Det känns ju faktiskt helt underbart. Dessförinnan så blir det en tur till Stockholm för att fira svågern, firande av maken som fyller 55 och Julia som fyller 17 och så ska vi tömma köket i stugan så att Dejne och Kejne kan börja med köket - det är en spännande tid just nu ;-)

Så snart har jag bytt ut dunjackan, den vinterbleka huden och de progressiva glasögonen mot ovan (denna bild var från i fjol - ser ganska så skönt ut:))

Nu ska jag börja på att fundera över den dagliga frågan; "VAD BLIR DET FÖR MAT???" - vi får se: Stuvade makaroner m köttbullar, blomkåls- och broccoligratäng, pannbiffar, gulaschgryta --- jag får väl höra vad mina familjemedlemmar vill ha på menyn och så lagar jag det:)

I morgon är det tisdag // Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0