Shopping

Om man är på dåligt humör så kan det hjälpa att man får shoppa lite och är man på bra humör så kan humöret bli ännu bättre om man shoppar! Låter vansinnigt men alldeles korrekt när det gäller mig. Jag gick just runt kvarteret med Zigge som mår mycket bättre (han sov hela natten) och så när jag skulle gå upp på kontoret fick jag en ingivelse att gå in på Eeva för det var rea där:) Tro inte att jag hittade något på rean men på nolltid såg jag ett underbart linne och en fantastisk blus som bara ville hem till mig:) till detta så behövdes en topp och så var allt klart på mindre än 10 minuter och jag var några kronor fattigare men så mycket gladare!!!



För övrigt så var jag och maken på förmiddagen till Electrolux Home och beställde vitvaror (byt namn - de är ju inte längre särskilt vita!!) till köket som skall renoveras i stugan. Det var hög tid att fatta beslut så idag skulle det ske. Vi valde rostfria med svarta kanter när det gäller kyl/frys, samma vad gäller micro och inbyggd ugn men så kom det här till spisen. Maken ville ha gas och jag ville ha häll - vi hade först tänkt oss en kombination men med goda råd från kunniga så blev det en stor induktionshäll. Det kommer att bli helt fantastiskt!!

Har också varit inne på flygets hemsida när det gäller vår stundande resa till Thailand och förbokat säten så att vi alla fyra får sitta bredvid varandra. Jag kanske inte har nämnt det tidigare men Julia ska också få följa med och vi kommer få en så trevlig resa! Söta Emily är hemma, jobbar och passar katterna:) Gullungen och jag får ta oss en egen liten tur någon annan gång!

Ha en underbar onsdag - Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med om att det kan va upplyftande att shoppa loss. Roligt att läsa din blogg - du skriver så bra. Att ni handlar på Home var mindre kul att se, men det finns säkert en anledning...

2010-02-06 @ 14:54:56
Postat av: Maria

det finns ett skäl till Home :) men om du hade haft provision så skulle vi givetvis ha handlat hos dig!!! Kram och grattis i förskott på din dag!

2010-02-06 @ 17:31:38
URL: http://mialuttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0