Semester!

Nu är det absolut nedräkning till vi far och det är givetvis stressigt som aldrig förr!!! Varför är det alltid så att det skall jävlas med en massa saker precis innan semestrar - det går inte att få en lugn stund:) Jag ska inte klaga för snart så lämnar vi detta vinterland för att få spendera två härliga veckor i Thailand.

Jag tar således en time-out från bloggandet och återkommer med härliga bilder och upplevelser efter den 15 mars.

Ha det så underbart här hemma och jag lovar att tänka på Er!! Kram


Kommentarer
Postat av: Ebbis

Hahahaha..bara jag igen! Kul att du också bloggar :)

Titta gärna in till min blogg. Hej svejs!!

2010-02-27 @ 16:15:41
URL: http://metrobloggen.se/sibbe
Postat av: m.

Hoppas du haft det super härligt på semestern!

Så kul att läsa i din blogg :) kramar i massor till Dej!!!

2010-03-18 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0