Partyhelg:)

Ja så var man åter på plats efter en riktig partyhelg i Stockholm - herregud, jag är helt slut!! Hoppas det snart blir tisdag och att man då känner sig utvilad:) Vi tog ju bilen ner till Stockholm i fredags och väl framkommen så var det till att uppvakta jubilaren - en mycket trevlig kväll med god indisk mat och gott rött vin samt Cava istället för champange och det var så fantastiskt gott:) Lördagen ägnades åt den kommande festen på Karlssons fabrik i Gnesta! Bussar kom och hämtade upp gästerna och jag var bussvärdinna i en buss - jag tror verkligen att det skulle kunna vara mitt nästa yrke - så kul det var att underhålla gästerna! Väl framkommen så hade de gjort ett helt fantastiskt jobb i fabriken med underbar dukning, belysning m.m. Eftersom Micke är en så social och populär person så var det mängder av tal, härlig sång och god mat!!! Festen slutade som sig bör med underbar dans till ett 10-mannaband som spelade alla låtar som man bara ville höra och man ville aldrig sluta dansa:)) Bussen var försenad så vi kom inte isäng förrän 04.30 och jag kan säga att det är alldeles för sent för en dam i mina år!!! Gårdagen var inte kul:) men vi kom iaf iväg med bilen på sen eftermiddag och landade nöjda men trötta hemma igårkväll!

Nu väntar jag bara på att måndagen skall ta slut så att jag får vila mig iform till tisdag:)
Orkar inte ladda upp någon bild idag but I will be back!!!

Kram Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0