Otippat!

Jag älskar att bli positivt överraskad. Själva deltävlingen I melodifestivalen var ju självklart en besvikelse men så är det ju ofta så det var ju ingen "skräll". När det gäller programledarna så var väl Måns oc Christin helt OK men jag var så besviken att Dolph inte syntes så mycket för det har ju varit skrivet så mycket om honom i tidningen och jag tänkte What??? och så helt plötsligt kom han fram som norrlänning (är han från Övik - jag fattar ingenting?`)men hans uppträdande - Less is conversation m Elvis var ju kvällens underhållning:) Gissa att det var otippat och han gjorde min kväll!!!!

Jag blir så glad när jag bli överraskad och speciellt när det gäller personer som man har en förutfattad mening:) Samma känsla kom över mig när det gäller personerna på Stjärnorna på Slottet som jag tidigare skrivit om - jag vill bli positivt överraskad och det händer inte varje dag, tänk om det även kunde hända i verkligheten och inte bara med människor på TV!!!

 

Kryp upp i soffan eller i sängen med den du älskar!!!
Lördagsmys.....Maria


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

Du kanske också gillar den som många andra hästmänniskor runt om i världen.



PS. Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett fint smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Kolla på menyn till vänster på min blogg om hur du tävlar!

2010-02-07 @ 20:49:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0