OS och semesterlängtan:)

Som jag skrivit i de tidigare inläggen så är jag helt förvånad över mina känsloyttringar över OS-framgångarna och det får mig att fundera!! Vad är det som gör att jag blir så engagerad?? Jag har inget bra svar men det framkallar så otroliga känslor och det är så spännande! IDag blev det tyvärr ingen känsloyttring i OS-yran så jag måste hitta något annat att fokusera mina positiva känslor på!! Idag är jag så less på kylan så jag har under eftermiddagen funderat på vilka aktiviteter vi skall göra i Thailand:

1. Elefantridning


Här red vi inte på en elefant men det gjorde vi i Hua Hin och det var en upplevelse så det vill jag att Julia, Robert och Daniel ska få vara med om:) På bilden så var det en elefantbaby som vi fick möjlighet att träffa i Kata och det var Kärlek!

2. LONGTAIL-BÅT

Vi ska ut på vattnet och det är så mysigt att åka dessa båtar ut till mysiga stränder. Vi kanske inte kan göra det första veckan men tanke på solen men andra veckan så avser jag att ligga och mysa;



3. Massage m.m.

Här får Per för första gången pedikyr:) Det kommer att blir fler gånger i år!!




Nu är det dags att gå isäng för jag skall ställa klockan på 06.00 för att se hockey Sverige - Finland!!! lite tokig är man allt men det är faktiskt väldigt trevligt. Om man desutom har en kopp kaffe och tidningen samt renbäddat i sängen så är det inte så tokigt!!

Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0