Nöjd med dagen!

Jag vaknade ganska utvilad över att mysiga Isaac stod framför mig och uppfodrande ville att jag skulle vakna 06.30 så vi låg och mös med varandra en stund, gick sedan upp och satte på kaffe, hämtade tidningen, gjorde iordning frukost till Julia som hon fick på sängen!!!! Maken och Julia gick iväg och jag la mig tillbaka i sängen en stund för att filosofera - ganska underbart egentligen att ligga ned helt pigg och vaken i sängens mjuka famn och bara fundera lite över livet!!



Gjorde mig därefter iordning och tog Zigge med på den dagliga promenaden till jobbet. Har fått gjort både det ena och det andra på jobbet idag men framför allt så har jag iordningsställt anmälningsblanketterna, betalning m.m. till kattutställningen i april i Umeå. Har nu anmält de underbara brorsorna så att vi får visa upp dem men det blir en dag (söndagen den 18 april) och inget mer:) Måste också ta alla våra djur till veterinären för vaccination men det var så fiffigt att de hade dropp in på onsdagar så det är väl bara att lasta in djuren i bilen och åka iväg:-)

Nu skall jag hem och förbereda middagen till djuren och folket (Emy kommer på middag så jag tror nog att det blir något extra gott) - sedan drar jag iväg på ridningen!!!

Hare Gott // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0