Lycka

Dagen var ju ett helvete från början till slut - stress, stress, stress men till slut går det inte att ge vika för allt som måste göras utan det är bara att vika ner sig i soffan:) Ibland så önskar man verkligen att man var ett älskat sällskapsdjur och igår var jag och hämtade Isaac hos Emily och idag hämtade jag Nessie. Leo som vi upplevt varit så sjuk på sällskap blev helt plötsligt "blyg" - han sprang efter mig och Julia, ville inte alls vara med brorsan eller mamma men så plötsligt så infinner sig det stabila lugnet och jag blir så varm i hjärtat över våra "små" bebisar;



Så finner jag mig själv att sitta framför tv:n och vänta på att nya OS-framgångar skall ge mig den här fullständigt härliga lyckan men idag kommer inget:( Jag vill bara tillbaka till lördagen med Hellner och Olssons medaljer eller Kalla och Haag, jag behöver Era framgånger igen...........

Nu ska jag ge upp OS för ikväll och krypa ner i duntäckets varma känsla för att vakan upp till en ny dag; jobb, middag med Kina och Morgan Alling på Folkets hus - känner mig stressad över aktiviteter mitt uppe i allt men det kanske är just det som behövs!!!


KRAM PÅ ER ALLA /// Marran

"att somna med sin kärlek är en lycka"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0