Lördagsmys

Efter en dag full av aktiviteter så känner jag lugnet sprida sig över mig:-) Ikväll är det Melodifestivalen igen och det är stämning. Det bästa är att Julia vill vara med oss och hon har beställt god mat, efterrätt, chips, godis och dricka - nu ska det bullas upp :) Det är härligt att schlagern har fått en renässans och att vi kan mötas i generationer för att se detta evenemang!!!

Jag skall även ägna kvällen åt att fundera på mitt tal som jag "måste" hålla till kära svågern som fyller 50 år till helgen. Vi skall till Stockholm på stort 50-årsfirande till helgen:) Det är inte så att jag måste hålla ett tal men jag VILL det för Micke är en så underbar person som har en så stor plats i mitt hjärta - det här är förmodligen första och sista gången som jag officiellt kommer att säga något!! Jag måste planera så att inte nerverna tar över - det är ju bara 115 personer och massor av personer som har extremt stor vara av att hålla tal - inget problem för en sävarjänta:)))))))))))!!!!!!! HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska vi ta tag i köket! Ikväll vankas ryggbiff, potatismos, wasabipasta, äggula, bacon och oliver:) Supergott!

 Love Kills Slowly - tål att tänkas på:) KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0