Födelsedagar!


Nu står det födelsedagar som "spön i backen". I morgon åker vi till Stockholm för då fyller kära svågern 50 år (stort kalas på lördag!), på söndag fyller älskade maken 55 år och på torsdag så fyller underbara Julia 17 år! Det är mycket nu; presenter, tal, tårtor, uppvaktning m.m. - jag blir alldeles matt!! Men det är ju samtidigt jätteroligt med kalas och man får ta ett födelsedagsbarn i taget och nu är det fokus på Micke. Min idé som jag tänkte göra på kalaset har gått i kras!!! Det funkar inte praktiskt så nu måste jag fundera ut något annat, lite i sista stund men men...... jag har tid på mig under bilresan också ! Nästa fråga är ju vad jag skall köpa till Per - han har ju ALLT och lite till???

Var med hela våran djurfarm hos veterinären för vaccination igår och de skötte sig exemplariskt så nu är det gjort för ett par år framåt!

Om jag inte bloggar något mer förrän efter helgen så vill jag passa på att önska alla en riktigt riktigt kärleksfull Alla Hjärtans Dag !!!

 KRAMAR // Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0