Djuren har ju också känslor!

Jag älskar verkligen mina djur men ibland är det så  oerhört svårt att veta vad de vill! Leo kan sitta och titta på mig och jama som att jag verkligen skall förstå vad han vill, Isaac tittar på en "under lugg" och ser helt oförstående ut och Zigge sitter och stirrar på mig med outgrundliga ögon! De ser alla ut som att jag skall förstå vad de vill men jag gör inte det???? Jag kollar om de behöver mat, vatten, klappning, promenad m.m. men ibland hjälper ingenting och jag känner mig så hjälplös.............så helt plötsligt så blir de så glada och nöjda utan särskild anledning och vi känner en symbios med varandra och då är allt så härligt!



Nu ska jag sluta jobba och åka till mitt hjärta Emily. Hoppas att hon har kryat på sig - hon har blivit förkyld igen - och så ska vi ge oss iväg på Rusta och ÖB för att handla lite saker som behövs för att städa:) Hon hade planer på att baka muffins igår men hon orkade inte - om andan faller på kanske vi bakar ihop idag också - det skulle vara så mysigt!

Ha en härlig dag mina vänner och skicka lite kärlek till varandra! MIA FIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0